Ταλαιπωρία επιβατών στο αεροδρόμιο Ηρακλείου και δυσφήμιση της Κρήτης

Αριθμός πρωτ: 8169
Ημερομηνία κατάθεσης: 17/5/2007

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

ΘΕΜΑ: Ταλαιπωρία επιβατών στο αεροδρόμιο Ηρακλείου και δυσφήμιση της Κρήτης.

Στην αρχή της τουριστικής περιόδου άρχισαν να διαφαίνονται τα καθιερωμένα προβλήματα στο αεροδρόμιο Ηρακλείου, τα οποία έχουν ως αποτέλεσμα την ταλαιπωρία των χιλιάδων επισκεπτών και τη δυσφήμιση της Κρήτης.
Η ασφυκτικά περιορισμένη χωρητικότητα του αεροδρομίου και οι ελλείψεις σε υλικοτεχνικές υποδομές αναγκάζουν τους επιβάτες να συνωστίζονται τόσο στον έλεγχο εισιτηρίων όσο και στην παραλαβή των αποσκευών πριν ακόμα αρχίσουν οι μαζικές αφίξεις των επισκεπτών στο νησί.
Επειδή με την 3965/6-2-07 Ερώτησή μου είχα επισημάνει την ανάγκη επίλυσης των προβλημάτων του αεροδρομίου Ηρακλείου προκειμένου να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία του.
Επειδή στην απάντηση της ως άνω ερώτησης αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ότι πραγματοποιείται η μετατροπή της ανατολικής αίθουσας σε χώρο check in, εν τούτοις μέχρι σήμερα οι επιβάτες εξακολουθούν να συνωστίζονται στον προϋπάρχοντα ακατάλληλο χώρο.
Επειδή στην ίδια απάντηση είχατε επίσης εξαγγείλει μια σειρά βελτιωτικών παρεμβάσεων στο χώρο του αεροδρομίου «Ν. Καζαντάκης», ωστόσο η βέλτιστη απόδοση των παρεχομένων υπηρεσιών του αεροδρομίου για την οποία είχατε δεσμευθεί, δεν έχει επιτευχθεί εν όψει μάλιστα της νέας τουριστικής περιόδου,

ΕΡΩΤΑΤΑΙ
Ο κ. Υπουργός:

Σε ποιες ενέργειες πρόκειται να προβεί ούτως ώστε να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία του αεροδρομίου και η επίλυση των εκκρεμών προβλημάτων ενόψει της νέας τουριστικής σεζόν.

Ο Ερωτών Βουλευτής

Μανόλης Σοφ. Στρατάκης