Σαφείς οι θέσεις του Μαν.Στρατάκη επί του σχεδίου νόμου του Υπ.Υποδομών για ηλεκτρονικές επικοινωνίες, ταξί και πρατήρια καυσίμων



4/4/2012

Σαφείς οι θέσεις του Μαν.Στρατάκη επί του σχεδίου νόμου του Υπ.Υποδομών για ηλεκτρονικές επικοινωνίες, ταξί και πρατήρια καυσίμων.

Μιλώντας επί του σχεδίου νόμου του Υπ.Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων «Ρυθμίσεις Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, Μεταφορών, Δημόσιων Έργων κλπ», ο βουλευτής Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ κ.Μανόλης Στρατάκης, διατύπωσε με σαφήνεια τις θέσεις του για τα καίρια ζητήματα που επιλαμβάνονται στο Σχέδιο Νόμου υποστηρίζοντας την ίση μεταχείριση των εμπλεκομένων αλλά και την αποτροπή αδικιών.

Συγκεκριμένα, όσον αφορά τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες, ο κ.Στρατάκης επεσήμανε ότι οι μεθοδεύσεις απομάκρυνσης του ENISA από το Ηράκλειο, με μεταφορά προσωπικού στην Αθήνα, έχουν ως στόχο την αποδυνάμωσή του, γεγονός που θα κάνει ευάλωτη την Ελλάδα σε ό,τι έχει να κάνει με την ασφάλεια των δικτύων πληροφοριών και το λεγόμενο κυβερνοέγκλημα. Αυτό, μάλιστα, τονίστηκε και στην κοινή Ερώτηση που κατέθεσαν την περασμένη εβδομάδα 13 βουλευτές της Κρήτης, με πρωτοβουλία του κ.Στρατάκη, για το θέμα αυτό.

Για το θέμα των ταξί ο κ.Στρατάκης ξεκαθάρισε ότι θα πρέπει οι έδρες των ταξί να είναι αν όχι ο καλλικρατικός δήμος, γιατί αυτή είναι η σύγχρονη δομή διοικητικής διαίρεσης της χώρας, τουλάχιστον ο καποδιστριακός δήμος. Όσον αφορά τις ενιαίες διοικητικές έδρες επειδή οι ανάγκες διαφοροποιούνται από περιφέρεια σε περιφέρεια ζήτησε να αντιμετωπίζονται από τα περιφερειακά συμβούλια.

Επίσης, υπογράμμισε ότι το ζήτημα των ταξί δεν είναι απλά η μεταφορά ανθρώπων από ένα μέρος σε ένα άλλο, αλλά πρέπει να συνδέεται με τη γενικότερη ανάπτυξη μιας περιοχής, με όποια χαρακτηριστικά κι αν αυτή έχει (τουριστική, ορεινή, νησιωτική κλπ), έτσι ώστε να υπάρχει μια ομαλή κινητικότητα. Ενισχύοντας τα επιχειρήματά του, ο κ.Στρατάκης κατέθεσε στα πρακτικά της Βουλής και τις απόψεις 5 Δημάρχων της ενδοχώρας του νομού Ηρακλείου για την ισόρροπη ανάπτυξη των περιοχών τους.

«Η κινητικότητα αυτή, λοιπόν, θα πρέπει να προσδιορίζεται από τα εντεταλμένα για το σκοπό αυτό όργανα, τα εκλεγμένα από τους πολίτες, όπως είναι τα Περιφερειακά Συμβούλια και οι Περιφερειάρχες. Αυτοί είναι που θα πρέπει να δουν προς τα πού να στρέψουν την εξέλιξη των πραγμάτων και την ανάπτυξη της περιοχής τους», ανέφερε ο κ.Στρατάκης.

Επίσης, κατέθεσε στα πρακτικά τις θέσεις των οδηγών ταξί για την εκπροσώπησή τους στα συμβούλια που συγκροτούνται καθώς και την προτίμησή τους στις νέες άδειες.

Ακόμη, ο κ.Στρατάκης πρότεινε να δίνονται τα έσοδα από τυχόν αποφάσεις πειθαρχικών συμβουλίων για περιπτώσεις αυθαιρεσιών στις Περιφέρειες, προκειμένου να υπάρχει το ενδιαφέρον να αξιοποιούνται σωστά τα πειθαρχικά όργανα, των οποίων ο ρόλος είναι ιδιαίτερα σημαντικός.

Τέλος, κατέθεσε στα πρακτικά και τις θέσεις της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων για τις άδειες των πρατηρίων και ανέφερε ότι τα 30 μέτρα απόσταση είναι πολύ λίγο και ίσως δημιουργήσει προβλήματα. Μπορεί τα σημερινά δεδομένα να έχουν αλλάξει (κίνηση, φόρτος κλπ), αλλά δεν πρέπει να δημιουργείται το αίσθημα της αδικίας ανάμεσα στους πρατηριούχους και επιβάλλεται να ισχύουν τα ίδια για παλιούς και καινούργιους.