30 Ιανουαρίου 2007
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Στην Ολομέλεια της Βουλής συζητήθηκε τη Δευτέρα το απόγευμα η Επερώτηση Βουλευτών του ΠΑΣΟΚ προς τους Υπουργούς Μεταφορών, ΠΕΧΩΔΕ και Δημόσιας Τάξης, με θέμα την Oδική Ασφάλεια.
Ο Βουλευτής Ηρακλείου κ. Μανόλης Σοφ. Στρατάκης άσκησε δριμύτατη κριτική στην Κυβέρνηση για την ολιγωρία και την παντελή έλλειψη ενδιαφέροντος που έχει επιδείξει στον τομέα της Oδικής Ασφάλειας, γεγονός που επιβεβαιώνει και η απουσία του Υπουργού Μεταφορών κατά τη διάρκεια της συζήτησης. «Το θέμα είναι μείζον γιατί αφορά ανθρώπινες ζωές και κυρίως νέους ανθρώπους για τους οποίους η Κυβέρνηση ουσιαστικά αδιαφορεί», τόνισε ο κ. Στρατάκης.
Continue reading “Στην Ολομέλεια της Βουλής συζητήθηκε τη Δευτέρα το απόγευμα η Επερώτηση Βουλευτών του ΠΑΣΟΚ προς τους Υπουργούς Μεταφορών, ΠΕΧΩΔΕ και Δημόσιας Τάξης, με θέμα την Oδική Ασφάλεια.”



