Ο βουλευτής Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ, Μανόλης Σοφ. Στρατάκης, ήταν ο εισηγητής του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Μεταφορών & Επικοινωνιών για τη «Σύσταση Αρχής για την κατανομή του διαθέσιμου χρόνου χρήσης στους Ελληνικούς Αερολιμένες και άλλες διατάξεις», του όποιου η συζήτηση ολοκληρώθηκε σήμερα στην Ολομέλεια της Βουλής

31 Ιανουαρίου 2007

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ολοκληρώθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής η συζήτηση του Σχεδίου Νόμου του Υπουργείου Μεταφορών & Επικοινωνιών για τη «Σύσταση Αρχής για την κατανομή του διαθέσιμου χρόνου χρήσης στους Ελληνικούς Αερολιμένες και άλλες διατάξεις», καθώς και των τροπολογιών που είχαν κατατεθεί.
Ο εισηγητής του ΠΑΣΟΚ, Βουλευτής Ηρακλείου Μανόλης Σοφ. Στρατάκης χαρακτήρισε το Σχέδιο Νόμου αποσπασματικό, ρουσφετολογικό, ελλειμματικό και ταυτόχρονα βιαστικό και προεκλογικό.
Κατηγόρησε την Κυβέρνηση ότι μέσα σε ένα κλίμα πολλών και διαφορετικών διατάξεων προσπαθεί να εξυπηρετήσει «στα μουλωχτά» στοχευμένα συμφέροντα και κυρίως πολύ λίγους σε βάρος των πολλών.
Υποχρέωσε τον Υπουργό με την κριτική του να πάρει πίσω την προκλητική διάταξη που θα δημιουργούσε ιδιωτικό μονοπώλιο, από μία και μόνο εταιρεία, στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ.
Κατέθεσε συγκεκριμένες προτάσεις προς όφελος της Αυτοδιοίκησης στις περιπτώσεις των αδειών οδήγησης, των προστίμων παράνομης στάθμευσης και των αδειών διέλευσης υπογείων δικτύων για τις οπτικές ίνες.
Καταψήφισε δε το Σχέδιο Νόμου επί της αρχής και υπερψήφισε μόνο εκείνα τα άρθρα που έλυναν προβλήματα και διαμόρφωναν θετικές εξελίξεις στα ζητήματα των χερσαίων και επιβατικών μεταφορών. Συγκεκριμένα, από τα 26 άρθρα και τις τρεις τροπολογίες, το ΠΑΣΟΚ ψήφισε θετικά για 12 άρθρα και 2 τροπολογίες και αρνητικά για 14 άρθρα και μία τροπολογία.
Σχετικά με την τροπολογία που αφορούσε το ΚΤΕΛ Κρήτης και η οποία δεν έγινε αποδεκτή από τον Υπουργό, επεσήμανε το διχαστικό κλίμα που οι συνάδελφοι της Δυτικής Κρήτης σκόπιμα δημιουργούν, και κατέθεσε τα πρακτικά των συνεδριάσεων της προηγούμενης ρύθμισης, που τότε έλεγαν διαφορετικά πράγματα από αυτά που σήμερα υποστηρίζουν.
Επί της ουσίας ανέφερε ότι το Υπουργείο έχει υποχρέωση να εκδώσει την προβλεπόμενη Υπουργική Απόφαση, που θα ρυθμίζει τις λεπτομέρειες της συμφωνίας για να λειτουργήσει η ΚΤΕΛ Κρήτης Α.Ε., γιατί όσο κωλυσιεργεί θα δημιουργούνται προσχήματα για τη διαιώνιση του κλίματος αντιπαράθεσης, ή έστω να προχωρήσει στην ενοποίηση των δύο ΚΤΕΛ που αποτελούσε από το παρελθόν κοινή θέση.