Αριθμός πρωτ: 290
Ημερομηνία κατάθεσης: 11/10/2006
ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΘΕΜΑ: Σημαντικές καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση του κοινού για «γρήγορο Internet» από τον ΟΤΕ.
Μεγάλες καθυστερήσεις και ταλαιπωρία έχουν υποστεί χιλιάδες πολιτών είτε γιατί χρειάζονται να περιμένουν μέχρι και δύο μήνες για την τοποθέτηση μιας νέας τηλεφωνικής γραμμής «γρήγορου Internet», είτε γιατί για την αποκατάσταση βλάβης, μεταφοράς τηλεφώνου ή νέας σύνδεσης, η αναμονή μπορεί να φτάσει μέχρι και τις 20 ημέρες.
Επειδή τα σοβαρά προβλήματα της εξυπηρέτησης των πολιτών και της έγκαιρης αντιμετώπισης των βλαβών οφείλονται κυρίως στα κενά που δημιουργήθηκαν στις τεχνικές υπηρεσίες του ΟΤΕ με την αποχώρηση 4.000 υπαλλήλων, στο πλαίσιο του προγράμματος της εθελουσίας εξόδου.
Επειδή η χώρα μας υστερεί στη διάδοση και τη χρήση του «γρήγορου Internet» με αποτέλεσμα οι πολίτες να χάνουν την ευκαιρία για γρήγορο και φθηνό Internet και για αυτό αποκλειστικά υπεύθυνη είναι η Κυβέρνηση, αφού δεν μπορεί να υποστηρίζει ότι καταβάλει προσπάθειες για την εφαρμογή του «γρήγορου Internet» , ενώ την ίδια στιγμή επιτρέπει οι τεχνικές υπηρεσίες του ΟΤΕ να υπολειτουργούν.
Ο αθηναϊκός τύπος προβάλλει αυτές τις αρνητικές εξελίξεις που αφορούν το Λεκανοπέδιο Αττικής αν και στην Περιφέρεια της υπόλοιπης χώρας τα πράγματα είναι χειρότερα γιατί σε ορισμένες περιπτώσεις, κυρίως σε απομακρυσμένες περιοχές, δεν υπάρχουν καν τεχνικοί μετά την τελευταία εθελούσια έξοδο,
ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο κ. Υπουργός:
Αν προτίθεται να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να λυθεί το σοβαρό πρόβλημα της ελλιπούς στελέχωσης των τεχνικών υπηρεσιών του ΟΤΕ, για το οποίο αποκλειστικά υπεύθυνη είναι η Κυβέρνηση, προκειμένου να σταματήσει η μεγάλη ταλαιπωρία της εξυπηρέτησης των πολιτών αλλά και να μη δημιουργούνται προσκόμματα όσον αφορά τα σημαντικά οφέλη από τη χρήση του «γρήγορου Internet»
Ο Ερωτών Βουλευτής
Μανόλης Σοφ. Στρατάκης