ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αθανάσιος Λεβέντης):
…Για να ολοκληρώσουμε τώρα τον κύκλο του χώρου της υγείας θα συζητήσουμε την πρώτη επίκαιρη ερώτηση του δευτέρου κύκλου με αριθμό 2067/4.12.2009 του Βουλευτή του Πανελλήνιου Σοσιαλιστικού Κινήματος κ. Εμμανουήλ Στρατάκη προς την Υπουργό Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης σχετικά με την καταβολή δεδουλευμένων σε συμβασιούχους του Βενιζέλειου Νοσοκομείου και του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου (ΠΑΓΝΗ).
Η ερώτηση του κ. Στρατάκη έχει ως εξής:
«Εδώ και περίπου ένα χρόνο, οι 44 συμβασιούχοι του Βενιζέλειου Νοσοκομείου αλλά και του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ηρακλείου (ΠΑΓΝΗ), παραμένουν απλήρωτοι, καθώς από λάθος των υπηρεσιών και της τότε Διοίκησης (τέλος του 2007), δεν ανεγράφη στη σχετική προκήρυξη η φράση «κάλυψη εκτάκτων αναγκών», με αποτέλεσμα να μην μπορεί να γίνει η πληρωμή των δεδουλευμένων και να εγκριθεί από τον Πάρεδρο του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Στην απάντηση της 16219/16.3.2009 ερώτησής μου για το ίδιο θέμα η τότε πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, απάντησε ότι θα προχωρούσε σε αίτηση επανεξέτασης στην Ολομέλεια του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Επειδή οι συγκεκριμένοι συμβασιούχοι, είναι άνεργοι οικογενειάρχες και παραμένουν απλήρωτοι ενώ έχουν προσφέρει τις υπηρεσίες τους στα παραπάνω νοσοκομεία τουλάχιστον για ένα τρίμηνο, αφού στη συνέχεια προχώρησαν σε επίσχεση εργασίας.
Επειδή η απάντηση του Πρώτου Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου για την πληρωμή των εργαζομένων είναι αρνητική σύμφωνα με την 219/2008 απόφαση, στην οποία αναφέρεται ότι «…από τα προσκομιζόμενα δικαιολογητικά στο φάκελο των υπό κρίση χρηματικών ενταλμάτων δεν αποδεικνύεται ποιες ήσαν οι εποχικές ή άλλες περιοδικές ή, πρόσκαιρες λειτουργικές ανάγκες του νοσοκομείου, για την κάλυψη των οποίων έγινε η πρόσληψη των φερομένων ως δικαιούχων σε αυτά».
Ερωτάται η κα Υπουργός:
Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί και με ποιο χρονοδιάγραμμα, προκειμένου να πληρωθούν οι συμβασιούχοι του Βενιζέλειου και του ΠΑΓΝΗ τα δεδουλευμένα τους»
Η Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης έχει το λόγο.
ΜΑΡΙΑ-ΕΛΙΖΑ ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ (Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης):
Κύριε Στρατάκη, στο ενδιάμεσο διάστημα που είχατε υποβάλλει την ερώτηση είχαμε μια θετική εξέλιξη όσον αφορά το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου.
Continue reading “Συζήτηση Ερώτησης Μ.Στρατάκη για πληρωμή συμβασιούχων στα νοσοκομεία του Ηρακλείου (27/4/2010)”


Ηράκλειο, 15/4/2010